Saturday 14 January 2012

i fEeL I'M In lOvE

  pehh sekali aku rase gerun jgk nak wt entry dengan tajuk cmnii ..yelaa mene taw kan kalo ia leh menimbulkn pelbagai kesan negatif..huhuhu


   ok kali ni aku bukan nak citew sal hati n perasaan cintun aku kt seseorangg..tapii aku nak citew sal hobi terbaru aku..yang aku xleh tinggal langsung hobi ni wlpom dalam mase sehaariii...memandangkan skrang ni tengah final examm..aku tahankan diri jew tuk terus hanyut dlm dunia cintun nii....


                                    # k tengok bwh nii,kalo ade yg penah nampak kn:-




         
              ni la hobi terbaru aku..suka baca prinskrin kt PAGE NI ..huhu..memang dah menjadi kemaruk agaknyee,tiap kali on9..mesti aku akan cari page "koleksi prinskrin soal jawab ustaz azhar idrus" nii.. cara penyampaian yg bersahaja dan motivasi yg Ustaz. Azhar Idrus Original bg ni memang leh masuk dlm jiwa akuu... memang ustaz pandai la menarik minat remaja2 lain seperti aku ni tuk terus dengar ceramahnya..


  memang diakui, member2 aku semua pom suka sgt dengar "celotehnya" jd,xeran la dorang pom ade simpan video ceramah ustaz ni... sebenarnya, kami ni dok kt hostel yg telah disekat penggunaan you-tube.. so dengan adenya page tersebutt dpt laa kami menambah ilmu pengatahuan tentang agama kt cnii..


                             #ni video pertama yg aku dengar(terus tertarik)..lawak tol
   


     
    and aku ase ramai jgk remaja2 lain kt luar sana tertarik dengar ceramah ustaz kan.. zizan raja lawak pom sekarang bukan main kamcing lagi ngn ustaz.. xcayee..ce tengok gambar kat bwh nii  


  




            k bnyak lagi sebenarnya..xsempat nk uplord.. sbb buku n nota dok memanggil suh baca (skrang kan ngah final exam..hu3).. k lastly aku nk shared 1 kisah mat rempit yg insaf setelah dengar ceramah ustazz..kalo nak baca KLIK SINI YEW ..


  ###:: aku arap ustaz akan terus kekal sbgai seorang "kawan" yg  boleh terus membimbing   remaja yg pd masa ini..n aku akan jadikan setiap apa yg aku dengar  menjadi panduan dlm idopp.. k sekiannn




p/s:: kalo sape2 yg baca entry ni jgan lupe doakan kejayaan sy dlm exam taw.arap2 xde paper repeat sem nii..  "semoga penulis blog ini akn memperoleh keputusan yang cemerlang dlm setiap exam n berjaya menamatkan ijazah sarjana muda komunikasi dengan kepujiaan"" ~aminn~  =)  tenkiuu




   
gInI La hAbIt AkU..bILe bOrIm,n xDaK KeJa nK Wt aKu iMbAs bAlIk cErItA BeSt Yg pEnAh aKu lAlUi NGaN MeMbER2 N sElAiN Tu AkU cArI MaCaM2 iNfO KaT TeNeT,kAlO AsE BeSt aKu ShArE CnI..pE SaLaHnYe kN KoNgSiKaN KeGeMBiRaAn NgAn KOrAnG sEmUa,bArU La nAmEnYa BeRry sToRy MorRy kAN..mAcAm2 cItE AdE,n Yg pAsTi aKu tAKdAk La mErApU N MeLaLut kT CnI..sO,eNjOy k =),

2 comments:

  1. yup betul tu... dia boleh masuk dalam dunia kita untuk bimbing kita dengan cara dia sendiri.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermmm...skrng kwn2 yg xbrape nk baik pom dah slow2 bljar jd baikk..hehehe

      Delete