Tuesday 27 December 2011

luE kEnA BeB!!! (bEsDaY AdDa)

hahaha..tak xde benda laen  yg paling best yang aku suka wt ialah KENAKAN org!!! hehehe tapikali ni aku n geng2 pakat nak kenakan sorang kwn baik kamii...iaitu NURUL SUHADA yg menyambut besday ke 21 taon 20hb lpss...k jom layan pichaa kat bwh ni ada  mangsa kejadiann..n ahli jawatankuasa projek inii..hehehe


#bestyee smbut besday time "salji" turun..hehehe

#kalo yg ni tengok gaya pom dah xberape nk ok kan..hahaha ni la boss kamii

#sempoiii jew tuan punye idea ni posimm..tp baju mantainnn "putihh bersih"

#pelaksana projek yang memakan diri sendiri..abess tudung aku kena air kopiii.

#pelakon harapan anugerah skrin 2012..pesakit terbaikk

#sebagai operator telefon membuat coll dlm nada cemass kpd mangsaa..hahaha..suspenn!!

......@ ramai lagi yang terlibat sory xleh uplord gmbr sbb tuan xbg, tenkiu to leen aziz,minaa,uniee,nana,eima,..(xpakai tdung).


k jom kita tengok bahan2 yang diperlukan untukk memandikan mangsa tersebutttt

# 1 paket serbuk kopiii (dibancuhh sepekat yang mungkin)

#setengah baldi air paip..(dicampur dengan kopii pekat tersebut)



#dan last sekali 2 paket tepung gandumm
   
p/s: untuk menjadikan kelihatan seperti zombi bukit kachii kami telah menyiram air bancuhan kopi terlebih dahulu baru la taburr tepungg(baru la lekat tepung tu kat mangsa hehehe)


k jom layan beberapa gmbr lagi kt bawh nii..

#ok ni hasilnya. baju putih terus bertukar jd wrna coklat..(sory yew adda, =p)

#adil kan..kami pun terkena jgkk...

#kekontraan baju eemi n adda jelas terserlahh..hahaha

#mak sedara n anak sedara yg spotimm =)

#hahaha..pengarah projekk pom kena laaa..hahaha


 aku xtaw la ape perasaan die time niii.mungkin nak MARAHHHHH kott kat kamiii...hahahaha tapi bukan aku sorang jew yg wat rancangan giler2 nii.. anak sedare kesayangan die pom terlibat. memang hepy giler time nii..ilang semua stresss yg aku tnggung seminggu dua nii..lps abes makan2..kitorang main satu permainan iaitu "true or chalenge"..n yg xleh blahnye aku terkena jgkk..aduii..n tengah syok2 main ade org jerkah kt atass sbbb terlalu bising(mklumlah dah kul 12 lbhh)..biase la org dengkii..hehehe.n  kitorng pom balik bilikkk...

 #xsia2 aku n eemi bercuti di kachi hill selama 2 ari tue..ase xmau blik YAB jew..tp sbb bnyak komitmen lain..kitorang balik jgkk..n ade mase agg..bleh g lagi kt sana..=)  <3<3...

=ok dah cukuppp..kalo aku rajin plak,aku wt entry baru sal gua kelam plakk..(smbungan "honeymoon" kitorang..hehehe)..k enjoy wit my entryy..=)

    



gInI La hAbIt AkU..bILe bOrIm,n xDaK KeJa nK Wt aKu iMbAs bAlIk cErItA BeSt Yg pEnAh aKu lAlUi NGaN MeMbER2 N sElAiN Tu AkU cArI MaCaM2 iNfO KaT TeNeT,kAlO AsE BeSt aKu ShArE CnI..pE SaLaHnYe kN KoNgSiKaN KeGeMBiRaAn NgAn KOrAnG sEmUa,bArU La nAmEnYa BeRry sToRy MorRy kAN..mAcAm2 cItE AdE,n Yg pAsTi aKu tAKdAk La mErApU N MeLaLut kT CnI..sO,eNjOy k =),

2 comments:

  1. Replies
    1. hehehe..biaso la..gini de taw besday gakk..hahaha..xpo wt gano2 pomm,sep2 ni spotim..=)

      Delete