Saturday 31 December 2011

fInAl eXaM pAlInG LaMa ( 2 tAuN BeRtUrUt2,tNpA HeNtI) ;)

   hari ni..bertarikh 31/12/11..bermulanya final exam bg bebudak UUM..setelah berhempas pulass selama 4 bln lbh dlm sem nii...maka bermulalah pada tarikh ni kami perlu mencurahkan balik segala isi otak yg telah diajar...byangkan belajar selama 4 bln lbh..hnya dlm masa 2jam jew kami curahkan balikk..eeii kalo2 d PK kan balik..xckup masa kan dlm 2jam tue..(akuu..??? ckup ker terlebihh)!!hehehe

 
  erm,kalo dikira2 bnyak ni la buku yng belom aku baca lagii..adoiiii..xsempat tue...pening xtaw nk baca yang mane satu..jew la kan..kalo aku start nak sdty..mesti member ckpp.." lexx r, exam taun depan..watpe nk stdy awal2..jom g main air terjun kat gua kelam dulu "".. adoiii ni lah masalh aku yg paling besar,aku ni pantang kalo org ajak g jejalan..hehehe..mklum la kaki angin  (pepatah baru yg aku reka tuk mereka2 yg suka makan angin AKA bersiar2)... 


  kalo korang nak tau, sem ni la mencatat THE WORLD OF RECORD sbb  final exam PALING LAMA sekali yang penah wujud dalam sejarah peperiksaan dalm dunia..haaa..xcaye ker..?? k kalo xcaye korang tgok kat  SINI  link ni ade tulis sal jadual exam yang bermula pada tahun 2011 dan akan abes pada tahun 2012...(31/12/11 sehingga 19/1/12)..;9..tol kan 2 taun berturut2..hehe





    xde perkataan lain yg boleh aku tafsirkan selain drpd perkataan kt atas nii,tp demi mencapai target tuk dapat DEKAN sem ni..aku pom start la belek2 notaa,wloupom paper aku start  taun depan iaitu,4/1/12...jd sempena 31/12/11 ni,  exam pn bermulaa.(tapi bukan aku la)..kemain smngat lagi kengkawan aku stdy smlm,wlpon exam aku  start taun dpn (4/1/12)..tp demi menemani die stdy tuk exam arini..aku pom belek2 la jgk nota 'media n society' tue..tp xsmpaii separuh jln aku tolak tepi terusss nota tue..hehehe..biase laa..pening..(mlklumla bljar dlm klas ngn PENSYARAH. dr AMAREKA.. so aku xberapa phm sesangat la subjek tue)..jadikkk dengan itu,teruss jew tngan aku lelaju ttup nota tue..




    betol la kan dengan ayat kat atas nii...lagi bnyak aku stdy..akan membuatakan aku lagii peningg..hehehe..aku memang selalu pegang dengan kata2 nii..hehehe..(padahal aku yng malas.)..tp demi mencapai impian aku.aku terpaksa jugakk merubah diri sendiri tuk jadii orang yang rajinn..acececece..azam baru kot..hehehe..so aku ni jenis susah sket nk start stdy,jd apelagi.....aku cari la port2 yg best tuk aku stdyy..tp katne tue,xleh la bgtaww..(rahsia,takot korang tiru..).




  hehehe,tol kan pe yg aku wt..dlm gmbor kat atas ni pom dah tecetak yg cmtuu..so kalo korang nak stdy dengan tenang dan selesa..jd korang boleh pilih kt mane2 tempat yg korang suka..agar segala ilmu yg korang bljar tue dapat melekat kt otak dengan baik..hehe..contohnye kt libry ke kt kafe ke..n mane2 jew la kan...hehe,poyo plak asenya aku ckp cmtu,padahal aku sendiri si pemalas yg tegarrr,tp biase la..motivator aku yg ckp cmtu..aku juz copy ayat die jeww..(motivatorr..???..sape tue..hahaha..shh!).


  ok dah,mls aku nk PK panjag2 so slamat stdy la yew kengkawanku..hehehe semoga kite semua leh result yg gempaxx sem nii..sabolahh kalo sesape yg terpaksa "tutup pintu pagar u" (abes paper pd tarikh last exam). tue..memaang sedih kann..tapi xpe aku pom TERKENA jgk ngn tarikh tue..xdapat la nak balik awal2 sem ni..huhuhuhuhu.... k selamat bersengkang mata membaca n menghafal2 teori2 yg bnyak tu, selamat berkelabu mata ngn nombor2 matematik tue..n selamat berfikir la dengan idea yng kreatif tuee...




       #ehhh,jap2..kalo sesape tau benda kt bwh ni ade jual kt mane2 bgtaw aku yew..hehe..aku sangupp belii..hehe
        agak2 kalo aku pakai benda ni mase exam nanti, kompem ker dapat dekan ..??..hehehe...






p/s:: so selamat berjuang kawan2 ku..=)
gInI La hAbIt AkU..bILe bOrIm,n xDaK KeJa nK Wt aKu iMbAs bAlIk cErItA BeSt Yg pEnAh aKu lAlUi NGaN MeMbER2 N sElAiN Tu AkU cArI MaCaM2 iNfO KaT TeNeT,kAlO AsE BeSt aKu ShArE CnI..pE SaLaHnYe kN KoNgSiKaN KeGeMBiRaAn NgAn KOrAnG sEmUa,bArU La nAmEnYa BeRry sToRy MorRy kAN..mAcAm2 cItE AdE,n Yg pAsTi aKu tAKdAk La mErApU N MeLaLut kT CnI..sO,eNjOy k =),

No comments:

Post a Comment