Thursday 13 December 2012

dikalaku keBORINGan

assalam...agak lambat aku post entry nii..tapii xpelaa dah masuk tarikh baru kan..setelah hampir penghujung tahun 2012 ni ..aku nk kongsikan banyak cite kat cnii..semuanya dikaitkan dengan kehidupan manusia..

  sedar x sedarr..upenya dah 13/12/12 kan ari nii..aku xtaw nape aku suka sangat tarikh nii...kalo taun lepass, aku ada post satu entry sal 13/12/11.. tapi taun ni dinding belogku juga telah diconteng lagii...opp, ini xde kaitan dengan pape k, juz KEBETULANNN.

Kalo dulu aku ada cite sal sbb aku menYINGLE!  ..Tp tu dlu..skrang niii HATI i dah dibawa lari oleh seseorangg... so sekarang nii "sidia" dah amik...emmmm xpelaaa sbbnyeee HATI die pom dah ade kt I nii..so adil la kan kami tukar2 nii..hehheheheh  

untuk yang ke berapa kali tah. aku mengalami persaan ini ( walaupon dah banyak kali kecundang)..dan harap ianya kekall..aminn..  

so dah xde bnyk nak cite lag kat cnii...harapp2 dapat jumpe lag dengan tarikh 13/12/14 taun depann  insyaallahh...


gInI La hAbIt AkU..bILe bOrIm,n xDaK KeJa nK Wt aKu iMbAs bAlIk cErItA BeSt Yg pEnAh aKu lAlUi NGaN MeMbER2 N sElAiN Tu AkU cArI MaCaM2 iNfO KaT TeNeT,kAlO AsE BeSt aKu ShArE CnI..pE SaLaHnYe kN KoNgSiKaN KeGeMBiRaAn NgAn KOrAnG sEmUa,bArU La nAmEnYa BeRry sToRy MorRy kAN..mAcAm2 cItE AdE,n Yg pAsTi aKu tAKdAk La mErApU N MeLaLut kT CnI..sO,eNjOy k =),

No comments:

Post a Comment